گروه کوهنوردی دارتکل گرگان

برنامه این هفته جمعه  8  دی ماه 1396

دشت شمسک

برچسب : نویسنده : dartokola بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 22:43

سی و ششمین برنامه گروه: پیرگرد کوه دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶  ساعت  گزارش سی و ششمین برنامه گروه کوهنوردی دارتکل گرگان(۹۶/۹/۲۴)پیرگرد کوه------------------------------------------------------------------------مختصات شروع برنامه:36°40'04.28" N, 54°33'11.87" E مختصات پیرگرد کوه:36°38'16.57" N, 54°35'12.53" E تصاویر برنامه در کانال تلگرام گروه: Dartokol@ ------------------------------------------------------------------------برنامه این هفته گروه،پیرگردکوه انتخاب شده بود.به همین خاطر ساعت ۵:۴۵ از فلکه کاخ به سمت سرعلی آباد حرکت کردیم.ساعت ۷ به اول مسیر برنامه رسیدیم.دمای هوا بسیار پایین بود.ساعت ۷:۱۴ از اول جاده شروع به حرکت کردیم.مسیر برفی و هوای صافی و در پیش داشتیم.با نظم خاصی به مسیر ادامه میدادیم.ساعت ۸:۱۵ به آرام بن رسیدیم.باشگاه کوهستان سفید و ملاقات کردیم و تا ساعت ۹ به استراحت و صرف صبحانه پرداختیم.گروههای زیادی امروز در مسیر قرار داشتند.مجدد به راه افتادیم .حجم برف بیشتر شده بود و سرمای هوا در روز آفتابی پیرگرد بیش از پیش خودشو نشون میداد.بعد از عبور از مسیر پر برف قله،ساعت ۱۲ به قله رسیدیم.عکسی گرفتیم و کمی ریزه خواری کردیم و ساعت ۱۲:۲۰ به سمت پایین به راه افتادیم.سرعت در برگشت بیشتر شده بود و ساعت گروه کوهنوردی دارتکل گرگان...

برچسب : نویسنده : dartokola بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت: 6:14

سی و هفتمین برنامه گروه: دوچرخه سواری کوهستان

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶  ساعت

برنامه این هفته 1  دی ماه 1396

دوچرخه سواری (النگدره، دوبرار، تپه نورالشهدا)